جوگیریات

بابک اسحاقی

جوگیریات

بابک اسحاقی

ببخشید

بعضی از دوستان انتقاد کردند که چرا درست قبل از پست تاپ ۱۰  

پستی که توش چندین و چند لینک معرفی شده گذاشتی ؟  

ناخودآگاه این باعث میشه تا نظرات بیشتر به سمت این پست ها جلب بشه . 

راستش الان می خواستم بیام از خودم دفاع کنم و بگم که نه٬ این قضیه کاملا اتفاقی بوده و هیچ ربطی به موضوع تاپ ۱۰ نداره و انصافا  هم همینطور هست

یعنی موقعی که اون پست رو میذاشتم اصلا به این توجه نکردم . 

به نظرم انتقاد کاملا واردیه ولی عمدی در کار نبوده ابدا 

مثلا پست هیشکی یا مریم شیرزاد پست های قشنگی بودند ولی آنقدر ویژه و خاص نبودند که توی تاپ ۱۰ انتخاب بشوند و هدفم از لینک دادن به این دو پست یکجور ادای دین برادر بزرگانه بود 

دوست داشتم شرح اتفاقاتی که انقدر این دو دوستم را خوشحال کرده خواننده بیشتری داشته باشد . بدون تعارف خوندن پست های آرش و عبدالکورش و داود و کاتیا هم خیلی خیلی چسبید و حیفم آمد که شما هم نخوانید . 

 

این پست را به عنوان عذرخواهی از بنده بپذیرید ...  

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
آذرنوش چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:32 http://azar-noosh.blogfa.com

نه بابا این چه حرفیه.ولی جدا پست عبد الکوروش خیلی جالب بود مرسی به خاطر معرفیش

علی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:46 http://alirabiei.blogsky.com

پست مریم شیرزاد خیلی جالب بود

مرسی از زحماتت آقا بابک

ارش پیرزاده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

بابک من چند تا پست از طیب خوندم خیلی خوشم امد ولی برای پارساله ... به نظر من این محدودیت زمانی بردار ممکنه یه پستی خیلی ارزش خوندن داشته باشه ولی قدیمی باشه اشکالی نداره

هاله بانو چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:28 http://halehsadeghi.blogsky.com/

از اونجایی که خیلی خوب هستیم عذر خواهی شما را می پذیریم
(آیکون یه آدم مردم آزاری که می خواد تبریک تولدی که گفته نشد رو یادآوری کنه )

تیراژه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:49 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام
دقیقا من هم چنین نظری داشتم
با این که پست منتخب من در همان لینکها بود
ولی متوالی بودن این دو پست توی ذوق میزد
تبریک میگم به خاطر شهامتت در نقد پذیری جناب اسحاقی.
و حالا...آیا انتخابات تاپ تن کماکان ادامه داره یا ملغی شده؟!!

جزیره چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:04

سلام علیکم
والا من که انتقادی نداشتم و اصلا هم ارتباطی بین تاپ تن و اون پستت نمیدیدم ولی حالا چون خیلی ناراحتی، باشه، من هم میبخشمت. فقط دیگه تکرار نشه لطفا

بابک چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:04

آرش جان من یه غزل خیلی زیبا از حافظ شنیدم که خیلی قشنگ بود
می خوای تو تاپ ۱۰ بذاریمش ؟

به تیراژه !
راستش رو بخوای تا وقتی که رای گیری و این حرفها باشه به نظرم حرف و حدیث پشت سر این قضیه خواهد بود . ملغی نشده نه
فقط احتمالا ۱۰ تا پست خوب به نظر خودم رو انتخاب کنم و هر ماه توی یه پست بذارم
بچه ها هم اگه دوست داشتن میتونن همکاری کنن و پست پیشنهاد کنن
اینطوری حاشیه کمتر خواهد بود و به اون منظوری که از اول داشتم نزدیک تر

جزیره چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:13

به نظرم عنوان پستت که نوشتی_ببخشید_ خیلی صادقانه ست. اصلا همون باعث میشه دل ادم به حالت بسوزه (:دی)

بابک چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:22

جزیره جان دلسوزی همینطوری چه فایده داره ؟
پولی خوراکی چیزی نمیدی ؟

دل آرام چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:28 http://delaramam.blogsky.com/

ولی من همچین فکری نکردم و انتخاب خودمو داشتم
عذرخواهی نمیخواست که برادر من ، شما میخواستی لطف کنی ...

پونه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:33 http://jojo-bijor.mihanblog.com

تمام برگهای پاییزی را که همه پر از عشق و مهربانیست بخشیدم به تو تا غمهایت را دانه دانه به دست باد سپارند

چه متن قشنگی گفتم یهویی اوضام خیلی خرابه تابلوئه نه؟؟

محدثه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:46 http://shekofe-baran.blogsky.com

من الان چقدر مهربونم ک شما رو بخشیدم!
خیلی ب خودم میبالم!!!!!

وای خدا من چرا انقدر خنگ شدم!
اصل چیزی ک میخواستم بگم یادم رفت!

فلوت زن چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:08 http://flutezan.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
کیامهر ، نه ببخشید ، بابک ، تو انقدر مهربونی که فکر می کنم مهربونیت توو این مدت باید به همه ثابت شده باشه ! به من یکی که ثابت شده و هیچوقت هیچ فکری و قضاوتی راجع بهت نمی کنم ! منظورم اینه که نیاز به این ببخشید گفتن و دفاع کردن نیست ، هر چند می دونم خواستی با این کار بعضی ابهامات رو برطرف کنی برای بچه ها ، که یوقت دلگیری پیش نیاد که بازم این از مهربونیته !

حمید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:22 http://abrechandzelee.blogsky.com/

این روش جدیدی که در جواب کامنت تیراژه مطرح کردی با اینکه هیجان رای گیری رو نداره ولی فکر میکنم به هدفی که از این کار داشتی نزدیکتره...چون تجربه نشون داده بالا بریم پاین بیایم اهل تعارف و رودربایستی هستیم و کمتر کسی میاد از کسی جز جمع دوستان خودمون پستی رو انتخاب کنه...شاید اینجوری حداقل خود تو که بهتر از هرکسی هدفت رو از شروع این کار میدونی چند تا پست کمتر خونده شده رو معرفی کنی!...

حمید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:30 http://abrechandzelee.blogsky.com/

و یه پیشنهاد! (آیکون "اکازیون!") :
مگه هدفت این نیست که پستهای کمتر خونده شده دیده بشن؟ خب چرا دقیقا از قلب هدف شروع نمیکنی!؟...میشه این طرح رو که طرح مبارکی هم هست با اعمال یه سری تغییرات اساسی اصلاح کرد و ادامه اش داد...پیشنهاد من اینه...هرکس در اول هر ماه یه وقتی بذاره و بصورت تصادفی چندتا وبلاگ رو بخونه و هر کدوم رو که خوشش اومد و فعال هم بود معرفی کنه (میشه برای اینکار از لیست وبلاگهای آپدیت شده ای که معمولا در صفحه اصلی سرویسهای مختلف وبلاگ نویسی هست کمک گرفت..از سایتهایی که آپدیتیهارو اعلام میکنن هم میشه استفاده کرد)...
با توجه به اینکه دریای بلاگستان مثل دریای غم میمونه و پایان نداره اینجوری به تعداد کسانی که در این طرح شرکت میکنن وبلاگ تازه و دیده نشده خواهیم داشت! نهایتا هم میتونی اسم و آدرس این وبلاگهارو (حالا هرچندتا که بود) بدون اولویت توو یه پست یا پی نوشت یکی از پستای اول هر ماهت بذاری تا هرکس دلش خواست بره بخونه و با نویسنده اش رابطه برقرار کنه...چطوره!؟...

فکر خیلی خوبیه حمید
ولی یه کار گسترده گروهی و تبلیغات وسیع می خواد
مثل جوابی که به تیراژه دادم
این از عهده من خارجه
من با اون نظر تیراژه که انتخابها بر اساس نوع نوشته ها باشند موافقم
اینطوری هر نوع وبلاگی با همنوعان خودش مقایسه میشه
اینکه به وبلاگهای به روز شده هم سر بزنی امتحان کردم
حس خیلی خوبیه
ولی واقعا وقت می گیره از آدم

حمید چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:42 http://abrechandzelee.blogsky.com/

نمیدونم تا حالا اینچیزی که میگم رو امتحان کردی یا نه...
فوق العاده هیجان انگیزه! صفحات وبلاگهایی رو باز میکنی که از قبل نمیدونی چی توشون نوشته!...مثل اینه که وارد یه کتابخونه شدی پر از کتابایی که تا حالا نخوندی! همه هم در هم و برهم چیده شده!...حسی شبیه حس زیر و رو کردن کتابای دست دوم میدون انقلاب که ریختن روی میز و توش هر چیزی پیدا میشه!...

آرشمیرزا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

Aplogy's accepted

جوجه کلاغ چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:17 http://6277799926.persianblog.ir

سلاااااااااااااااااام بابک عزیز ..
والا ما که تازه رسیدیم اما به هر حال با تاپ ۱۰ مشکلی نداریم ..
راستی اون کلاغ بالاییهه منم ها ...

تیراژه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://tirajehnote.blogfa.com

بابک خان عزیز
اول اینکه طبق معمول!!من عنوان این پست رو نخونده بودم!
این که به طور اتفاقی دو تا پست اینچنینی پیاپی شده اند شاید محل انتقاد باشد ولی عذر خواهی چرا؟!وقتی تعمدی در کار نبوده نیاز به معذرت خواهی نیست.و همه ی ما به صداقت و بی طرفی شفاف شما اعتقاد کامل داریم..
دوم اینکه به نظرم ایده ی تاپ تن اگر درست اجرا بشه محشره..حالا نباید همه چی صد در صد باشد که..مطمئنا هر چقدر هم که حسابگری کنید باز هم یه جاهایی احساس میکنید که میشود بهتر از این باشد مثل خیلی چیز های دیگر
نظر من اینه که پست ها موضوع بندی بشن مثلا شعر..روزنوشت..اجتماعی...مینیمال...داستان...و...
واینکه هرکسی لینک منتخب خودش را با ذکر عنوان بندی در کامنتها بگذاره..و برای انتخاب بهترین پست برای هر موضوع بندی ای یک داور مشخص بشه..حالا شناس یا ناشناس...مثلا برای شعر جناب ناجی...برای روزنوشت جناب باقرلو...برای داستان جناب چند ضلعی ..و الی آخر....میشه برای هر موضوعی چند داور وجود داشته باشد مثلا اشتراکا شما و جناب تمدن پست های جنجالی اجتماعی_طنز!
و در آخر هم تقسیم کار شده و هم اینکه تنوع مطالب بیشتر شده...مثلا برای هر دسته بندی ای 5برنده..یا همون 10 تا....و در آخر در مثلا 80 تا لینک برتر در 8 دسته ی موضوع بندی وجود دارند..
و خوانندگان فقط در دادن لینک اولیه شرکت داشته باشند..آن هم فقط یک لینک در هر دسته بندی...
در این مملکت عزیز فکر کنم جنجالی ترین جشنواره همان جشنواره فیلم فجر باشد که در نهایت عده ای راضی اند و عده ای ناراضی ولی مطمئنا کسی به اساس لزوم وجود این جشنواره شک نمیکند...
این گونه انتخابات ها موجب میشوند که با نگاه جدی تری بنویسیم..
و جدی تر یکدیگر را بخوانیم...و مسلما موجب پیوستن افراد بیشتری به زنجیره ی دوستی مان میشود..

و در آخر تشکر ویژه از شما که حوصله و ذوق بی نظیری برای تزریق شور و نشاط به کالبد این فضا صرف میکنید..پایدار باشید جناب اسحاقی..

فکر خیلی خوبیه تیراژه ولی عملی نیست
فکر می کنم این همه کار از عهده یه نفر بر نمیاد
یه گروه باید اینکار رو بکنن
مثلا میشه برای اینکار یه وبلاگ ساخت جشنواره مانند
یه وبلاگ که کارش فقط همین باشه
نقد و بررسی و خوندن وبلاگهای دیگه

ارش پیرزاده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

منم با تیراژه موافقم

مریم همسفر شیرزاد چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:05

برادر بزرگانه یا بابای بزرگانه؟
بابا مارو چه به قاطی شدن تو ۱۰ پست برتر؟

تیراژه چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:29 http://tirajehnote.blogfa.com

کیامهر خان من هم که گفتم گروهی باشه
نگفتم جناب؟!

بهنام چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

خب باشه عذرخواهیت رو میپذیریم!
صبح تا شب مسوولین این دانشگاه بی صاحاب ما رو مورد عنایت قرار میدن هیشکی هم عذر نمیخواد از آدم اونوقت تو هیچ کاری هم نکردی عذرخواهی میکنی! عجیبه به خدا!

مریم شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://mazhomoozh.blogfa.com

اتفاقا من هم از این کارتون خیلی متعجب شدم. چون خواهی نخواهی همه باز باید مطابق نظر شما نظر می دادن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد